فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

نصرالله:طرح آمریکا برای جنگ داخلی و تجزیه کشورهای منطقه _ فتنه ا

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب‌الله لبنان نسبت به فریبکاری‌های آمریکا در منطقه هشدار داده و تاکید کرد که کاخ سفید به دنبال ایجاد جنگ داخلی و تجزیه کشورهای منطقه است.
به گزارش فارس، سید "حسن نصرالله " دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی امروز خود در مراسم بزرگداشت انقلاب‌های منطقه‌ای تونس، مصر، لیبی، بحرین و یمن تصریح کرد که این تجمع برای اعلام همبستگی با ملت‌های عربی و انقلاب‌ها و انتفاضه‌ها و قربانیان آنهاست.

ادامه مطلب ...

سوزاندن دو نماد صهیونی در واکنش به سوزاندن هامان ایرانی + عکس

امسال برای اولین بار دو نماد مهم صهیونیستها از جمله استر و مردخای در آستانه سالگرد عید «پوریم» (یا 'هامان سوزان' یا به عبارت دقیق تر 'ایرانی کشی یهودیان') توسط عده ای از جوانان مسلمان ایرانی به آتش کشیده شد.

گروه فرهنگی مشــرق - طبق یک رسم یهودی و قدیمی که به اشتباه ایرانیان از خود می دانند ایرانیان در روز قتل و سوزاندن یکی از عزیزان خود یعنی هامان به دست یهودیان به جشن و سرور می پردازند. یهودیان هر سال در این روز مجسمه «هامان» را می سازند و می سوزانند. البته در ایران بعد از انقلاب بسیار کم رنگ و مخفی است ولی در بعضی از نقاط جهان مانند رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و... به صورت علنی انجام می شود.
اما امسال برای اولین بار دو نماد مهم صهیونیستها از جمله استر و مردخای در آستانه سالگرد عید «پوریم» (یا "هامان سوزان" یا به عبارت دقیق تر "ایرانی کشی یهودیان") توسط عده ای از جوانان مسلمان ایرانی به آتش کشیده شد.
این اتفاق که دومین حرکت نمادین جنبش موسوم به «مصاف» (بعد از به آتش کشیدن نماد ابلیسک در راهپیمایی 22 بهمن) محسوب می شود با همکاری شهرداری منطقه 9 تهران و در روز 5شنبه 26 اسفند 89 انجام شد.
این حرکت در برابر حرکت ضدایرانی صهیونیستها در آتش کشیدن مجسمه های هامان در عید پوریم صورت پذیرفت. چندی پیش نیز عنوان زیارتگاه از سردر محل به خاک سپاری استر و مردخای در همدان توسط دانشجویان بسیجی حذف شد.

ادامه مطلب ...

فــوری ؛ حمله به لیبی آغاز شد


فــوری ؛ حمله به لیبی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ با پایان نشست مقامات بلندپایه کشورهای عضو اتحادیه‏های اروپایی، عربی و آفریقایی به علاوه «بان کی مون» و «هیلاری کلینتون» در پاریس، حملات هوایی به مواضع از پیش‏تعیین شده در لیبی آغاز شد.

آنچه در پی می‏آید اخبار این حملات است:

ساعت 18:00 به وقت تهران ـ نشست پاریس تمام شد

جلسه تشکیل شده در فرانسه، در ساعت 15و30دقیقه به وقت پاریس (18 به وقت تهران) به پایان رسید.

ساعت 18:10 به وقت تهران ـ حمله هواپیماهای فرانسوی آغاز شد

هم‏اکنون هواپیماهای فرانسوی وارد فضای لیبی شدند. این پرواز برای شناسایی است.

«فرانکو بارون»" سخنگوی دولت فرانسه روزجمعه اعلام کرد که ظرف مدت چند ساعت آینده به لیبی حمله خواهد شد و فرانسه نیز در این حملات شرکت شرکت خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

جدیدترین درخواست سازمان منافقین از فرقه بهائیت

باتوجه به اینکه بهائیان ساکن فلسطین اشغالی دارای نفوذ زیادی در رژیم اشغالگر قدس می باشند احتمال پذیرش درخواست آنان از سوی این رژیم دور از ذهن نمی باشد.

ادامه مطلب ...

سایت مهاجرانی: نوری زاده عامل وزارت اطلاعات است

سایت جرس ضمن حمله شدید به اپوزیسیون قدیم ،اخبار نوری زاده مبنی بر افتادن سایت کلمه به دست نیروهای امنیتی را بخشی از طراحی بخش خارجی وزارت اطلاعات خواند

ادامه مطلب ...

عروسی پسر ضرغامی و پرونده رحیمی

چند روز پیش مراسم جشن عروسی فرزند عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما برگزار شد که محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و همچنین حجت الاسلام رئیسی معاون اول رئیس قوه قضائیه و برخی از مسئولین و مقامات کشور هم حضور داشتند.

ادامه مطلب ...

گزارش تصویری از جشن اکران فیلم اخراجی ها 3 فقط خاله قزی با حجابه

ekhrajiha 3 (9)

ادامه مطلب ...

پاسخ عضو اتاق فکر موسوی به آیت الله وحیدخراسانی !!!

عضو اتاق فکر موسوی و از سخنگویان جنبش سبز طی مقاله ای ضمن اهانت به آیت الله وحید خراسانی ، این مرجع تقلید را ناقض حقوق بشر خواند!

ادامه مطلب ...

پرتاب نخستین کپسول زیستی ایران به فضا

جمهوری اسلامی ایران موفق به پرتاب نخستین کپسول زیستی ایرانی به فضا توسط کاوشگر 4 شد . به گزارش ایرنا ،این رویداد مهم علمی روز 24 اسفند توسط پژوهشگران هوا فضای سازمان فضایی ایران صورت گرفته است .
این پرتاب به عنوان تحقق بخشی از فرایند اکتساب فناوری های لازم و با هدف آزمودن عملکرد سیستم و زیر سیستم های برنامه ریزی انجام شده است .

ادامه مطلب ...

کاریکاتور / عدالت جهانی!

طرح : مازیار بیژنی/ جوان