فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

پاسخ عضو اتاق فکر موسوی به آیت الله وحیدخراسانی !!!

عضو اتاق فکر موسوی و از سخنگویان جنبش سبز طی مقاله ای ضمن اهانت به آیت الله وحید خراسانی ، این مرجع تقلید را ناقض حقوق بشر خواند!

به گزارش جوان آنلاین ، یکی از 5 عضو اتاق فکر میرحسین موسوی در خارج کشور در واکنش به ابراز نگرانی اخیر آیت الله وحید خراسانی درباره فعالیت مبلغین مسیحی در ایران ، اظهارات این مرجع تقلید را توهین آمیز خواند!

اکبرگنجی از نویسندگان روزنامه های زنجیره ای دوران خاتمی و از سخنگویان جنبش سبز در خارج کشور طی مقاله ای در مقام وکیل مدافع گروه های تبشیری مسیحی ظاهر شده و با ادبیات توهین آمیز خطاب به آیت الله وحید خراسانی آورده است: «این اولین بار نیست که فقیهان یا مراجع تقلید به مسیحیان اهانت کرده یا می کنند. "ضلالت" قلمداد کردن یک دین، اگر اهانت به آن دین و پیروانش نیست، پس اهانت چیست؟ چگونه است که یک مرجع تقلید چنین نسبت ناروایی به دین میلیون ها انسان شریف می دهد؟»
عضو اتاق فکر میرحسین موسوی ، در این مقاله همچنین ضمن ادامه شبه استدلال های خود و استادش دکتر سروش مبنی بر بشری بودن قرآن کریم ، در مقام وکالت مسیحیان و یهودیان برآمده و ادامه داده است: « فرض کنید آیت الله وحید خراسانی و یک یهودی/مسیحی به دادگاهی بی طرف رفته اند تا در این خصوص داوری صورت گیرد. آیت الله وحید خراسانی مدعیات تاریخی آنان- به عنوان مثال آنچه درباره ی حضرت داود گفته اند- را کاذب و نسبت های ناروا به شمار می آورد. در برابر، متهمان یهودی/مسیحی می پرسند: دلیل شما براین مدعا چیست؟ آیت الله وحید خراسانی پاسخ می دهد:قرآن. یهودی/مسیحی متهم می پرسد: از کجا معلوم که آنچه در کتاب شما در این باره آمده یهودی/مسیحی متهم می پرسد: از کجا معلوم که آنچه در کتاب شما در این باره آمده است، صادق باشد؟»
عضو حلقه سخنگویان جنبش سبز در ادامه مقاله اهانت آمیز خود مدعی شده است: « اما موضوع اساسی تری هم وجود دارد. آیت الله وحید خراسانی ناقض حقوق بشر است. او و دیگر فقیهان نتوانسته اند/نمی توانند در فضای آزاد(یعنی بازار آزاد رقابتی) دین خود را در کنار دین یهود/مسیح مطرح سازند.»
گفتنی است ادعای اخیر عضو اتاق فکر موسوی ، علاوه بر اهانت به یک مرجع دینی ، استدلالی دروغ است.چون در حال حاضر یکی از بزرگترین دغدغه های دولت های نژادپرست آمریکا و اروپا ، گسترش روزافزون اسلام و تشیع در جهان و در کشورهای غربی است. نکته جالب این که بعد از 11 سپتامبر که دولت های غربی ، گسترده ترین تخریب ها را علیه اسلام سامان دادند ، موج گرایش به اسلام در همین کشورها افزایش عجیبی داشته است. بدین ترتیب شبه استدلال اکبر گنجی در صورتی درست است که از نظر او کشورهای اروپایی و آمریکا نیز در زمره کشورهای باصطلاح آزاد قلمداد نشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد